Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Η σκληρή απάντηση της Ραχήλ Μακρή στην Ζωή Κωνσταντοπούλου για τα όσα ειπώθηκαν στον ΣΚΑΪ



Άμεση και σκληρή ήταν η απάντηση της Ραχήλ Μακρή στη Ζωή Κωνσταντοπούλου, όταν η δεύτερη σε συνέντευξη που έδωσε σήμερα στον ΣΚΑΪ είπε:

“Η Ραχήλ Μακρή με την κατάθεση της διακήρυξης διαχώρισε την πορεία της, εκτίμηση μου είναι ότι αυτό έχει να κάνει με το τι προσδοκά ο καθένας από αυτή την προσπάθεια, και τι προσδοκά για τον εαυτό του. Στην Πλεύση δεν υπάρχουν χορηγοί και νταβατζήδες, δεν μοιάζουμε οφίκια, μοιράζουμε ευθύνες και καθήκοντα...”

Η Ραχήλ Μακρή μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook έγραψε:

«Εγώ κυρία μου δεν διαχώρισα την θέση μου. Αποχώρησα καταθέτοντας και καταγγέλλοντας τις πρακτικές νταβατζήδων που μαζέψατε στο μόρφωμα σας και την έλλειψη πολιτικής.

Το δικό μου έργο απέναντι στους νταβατζήδες και τους χορηγούς είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της βουλής και της αντιτρομοκρατικής όταν με απειλούσαν με την ζωή μου και των παιδιών μου και έσπαγαν βουλευτικά αυτοκίνητα. 

Το δικό σας που ακριβώς είναι; Ξέχασα είσασταν απασχολημένη με το να ζητάτε καρέκλες και οφίκια και να φτιάχνετε νόμους για την κατάργηση της ασέλγειας ανηλίκων και για να βγαίνουν δολοφόνοι, παιδεραστές και κακούργοι από την φυλακή.

Δεν ξέρω σε ποιες καρέκλες αναφέρεστε ακριβώς, αλλά αυτές που κάθεστε στα γραφεία σας είναι δικές μου κι εγώ τις αγόρασα με κόπο και σκληρή δουλειά και όχι από τα χαρτζιλίκια των 200.000€».

Ενώ συνέχισε "ανεβάζοντας" και τα δημοσιεύματα για τα οποία κάνει λόγο στην απάντηση της, τα οποία μιλούν για επιθέσεις που δέχτηκε όταν έσπασαν το βουλευτικό της αυτοκίνητο, το συμβάν με τα κομμένα σωληνάκια της βενζίνης σε στενό συνεργάτη της αλλά και όταν κατέρρευσε συνεργάτης της ακούγοντας τις απειλές κατά της ζωής της. 

Συγκεκριμένα έγραψε: «Όταν κατέρρευσε συνεργάτης μου ακούγοντας τις απειλές κατά της ζωής μου από κομματόσκυλα των τραμπούκων της Πάρου γιατί αποκαλύψαμε την μεγάλη απάτη με το αεροδρόμιο της Πάρου που συνέχισε η κυβέρνηση σφύριζανελ. 

Η δίκη αναβλήθηκε επ’αόριστον καθώς όλως τυχαίως είχε 50 νούμερο εκδίκασης.Τα αδικήματα για την απειλή κατά της ζωής μου παραγράφονται με τον νόμο Παρασκευόπουλου. Σε αυτή την χώρα μπορούν τραμπούκοι να απειλούν βουλευτές που ασκούν το καθήκον τους».